שמלות ערב מעצבים

גלריית שמלות ערב לאירועים

שמלות ערב מעצבים

שמלות ערב מעצבים באהבה

שמלות ערב מעצבים – כנשים, אנו זוכות לגיוון רחב עד מאוד במלתחה שלנו, במיוחד בהשוואה לחצי השני שלנו- הגברים.
בעוד שהגברים נהנים מלבוש אוורירי ונוח, לרוב הוא מסתכם בזוג מכנסיים- ג’ינס, טרנינג או מכנסיים מחוייטים לאירועים חגיגייים, וחולצה מכופתרת, טי-שירט או סווטשירט.
לנו הנשים לעומת זאת, בחירה מתוך פריטי לבוש השייכים לעשרות (אם לא יותר) קטגוריות שונות, כאשר כל פריט שייך לעונה ספציפית ומתאים לעוד מספר פריטי לבוש ואביזרים נוספים.
בנוסף לכך, פלטת הצבעים והגוונים השונים הצובעים את המלתחה שלנו הנשים, עשירה הרבה יותר מזו של הגברים, וזהו יתרון נוסף ומבורך בפני עצמו.
עם כל ההנאה הכרוכה בהתאמת פריטי לבוש האחד לשני ליצירת המראה הכולל לקראת אירוע חגיגי- ישנה חווייה נוספת הממוקמת גבוה ברשימת הרגעים המעניקים לנו תחושה חגיגית במיוחד, והיא הרגע בו אנו לובשות שמלת ערב.
יש משהו מיוחד בשמלת ערב, שאין להרבה פריטי לבוש אחרים. האופן בו היא עוטפת את הגוף, בין אם היא צמודה ובין אם לא, וללא תלות בצבע ובבד ממנו היא עשויה, היא פשוט חגיגית. מאחר והיא נועדה לאירועים מיוחדים, היא מעניקה תחושה של יום חג ומעניקה את תרומתה למצב רוח מרומם לקראת המאורע.
אצלנו בביאנקונרו מאמינים כי שמלות ערב מעצבים באהבה ומתוך מחשבה על האישה העומדת בפני המראה. איזו תחושה היא מעניקה לה והאם היא מוסיפה לביטחון העצמי ולנוחות הלובשת.
חשוב לנו להעניק לכן חוויה מיוחדת וחגיגית כאשר אתן מגיעות אלינו לחנויות, ולוודא כי תמצאו את אשר חיפשתן, ותצאו עם חיוך נסוך על פניכן.
בקרו אותנו בחנויות ואנחנו נדאג לכל היתר.

שמלת מעצבים שלא תרצי להיפרד ממנה

אם נודה על האמת, כל אחד יכול לעצב שמלות, ופעמים רבות אף לקלוע לטעם הקהל.

לא מסובך לעקוב אחר הטרנדים העולמיים בעולם האופנה ולפעול לפיהם, לנסות לכוון למספר טרנדים בו זמנית ולקוות שהעיצובים יקלעו לטעמן של כמה שיותר נשים.

אנו בביאנקונרו יודעים כי נשים רבות, כאשר הן מחפשות שמלת ערב, מדמיינות את האחת המושלמת שתתאים להן ותהיה יחידה במינה (וחלילה לא תהיה כפילה של מישהי אחרת באותו הערב).

לנו חשוב לקלוע לטעם שלכן ובאותו הזמן גם לחדש ולרגש אתכן עם הקולקציות שלנו.

אחד מהמשפטים המנחים אותנו בעת עיצוב הקולקציה אומר כי שמלות ערב מעצבים מכל הלב, ולכל אחת תשומת הלב המגיעה לה ורק לה.

שמלות יפות וצנועות

רוצה להיות ראשונה לדעת
על הדגמים והמבצעים הכי שווים?

הרשמי כאן עכשיו!